Welke impact heeft het autovrij maken op de handel?
Kunnen we meer autovrije zones afbakenen zoals de Mechelsestraat en de Tiensestraat en zo de middenstand doen floreren? Is een Bruulparking nodig als vervanging voor de verdwijnende parkeerplaatsen van de Vismarkt? Wat is het bestedingseffect van stappers, trappers en pendelbusgebruikers?
Hoe komen we in Leuven aan 33% fietsverplaatsingen in 2030?
In het kader van Leuven Klimaat Neutraal 2030, wil het stadsbestuur 33% fietsverplaatsingen tegen 2030. Zijn we goed op weg? Welke inspanningen zijn nodig om dit doel te bereiken? Werkt een grootschalige fietsenparking onder het Rector De Somerplein deze doelstelling in de hand? Als we evenveel fietsverplaatsingen als autoverplaatsingen (ook 33%) willen, kiezen we dan ook voor bredere fietsbanen en grotere sorteervakken voor fietsers aan de Naamsepoort?
PRESENTATIE | FOTO'S
Maandag 20 april, 20 uur, Transit50 (Arnould Nobelstraat 50, 3000 Leuven)
Reacties
Aanmelden via
Facebook Twitter